موضوعات = راهبرد
بررسی تأثیر بازاریابی سیاسی برانتخاب کاندیدای پیروز در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401

10.22034/isj.2022.311753.1639

سید محمد موسوی


سیاستگذاری تبلیغاتی در جنگ‌های نظامی آینده: ارائه الگوی فرآیندی برای سیاستگذاری تبلیغات جنگی جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 اردیبهشت 1401

10.22034/isj.2022.321246.1713

محمد رضا کرمی فرد؛ مجید بزرگمهری؛ حاکم قاسمی؛ غلامعلی رجائی؛ فرهاد درویشی سه تلانی


استراتژی کلان فضایی در پرتو نظریه روابط بین‌الملل

دوره 18، شماره 2، مهر 1400، صفحه 163-181

10.22034/isj.2021.255720.1298

گلاره رستگارنیا؛ افشین زرگر؛ فخرالدین سلطانی


مقایسه تطبیقی راهبرد دیپلماسی عمومی چین و ترکیه در آفریقا

دوره 17، شماره 4، فروردین 1400، صفحه 117-138

10.22034/isj.2021.255642.1296

مریم مرادی؛ مهدی ذاکریان؛ سید علی اصغر کاظمی زند؛ محمدرضا دهشیری


بازنمود استمرار فرهنگ راهبردی ایران در ساخت و بنیان سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی

دوره 17، شماره 2، مهر 1399، صفحه 97-114

10.22034/isj.2020.120534

علیرضا مسعود؛ مهدی ذاکریان؛ عبدالعلی قوام؛ حمید احمدی


استقلال‌خواهی کُردها و راهبرد اسرائیل و آمریکا در تضعیف تمامیت ارضی ایران

دوره 17، شماره 1، تیر 1399، صفحه 87-115

10.22034/isj.2020.113934

مصطفی قاسمی حیدری؛ بهناز اژدری؛ مجید معصومی


تأثیر رسانه های اصلی ایالات متحده بر سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران (۲۰۲۰-۲۰۰۷)

دوره 16، شماره 4، فروردین 1399، صفحه 23-45

10.22034/isj.2020.110059

احسان اعجازی؛ ارسلان قربانی؛ رضا سیمبر؛ احمد جانسیز


تأثیر پروژه ایران هراسی در راهبرد منطقه ای جدید اسرائیل

دوره 16، شماره 4، فروردین 1399، صفحه 67-86

10.22034/isj.2020.113654

سمیرا ضرغامی خسروی؛ مهدی ذاکریان؛ کیهان برزگر؛ سیدعلی اصغر کاظمی زند


بررسی راهبرد سیاسی- نظامی فرانسه در اقیانوس هند

دوره 16، شماره 4، فروردین 1399، صفحه 87-110

10.22034/isj.2020.113655

فرزاد سلطانی؛ افشین متقی؛ مصطفی محمدجانی